//Super Senget Punya Story


De'Owner


Annyeong Rilakkuma(s) . Welcome to my Pink World . I'm Ellysa Syahira , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Kamsahamnida .



Jom Nyanyi Sama-Sama




Credits


Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : Ellysa Syahira
Others:

----------------------------------------- Copyright© by Syahira Iera 2012
-----------------------------------------
Aku Suka Dia ~!~


Assalammualaikum ! Iera Nak Kongsikan Cerita Dngan Korang :)


Tadi Kat sekolah(smkah) Iera selalu bertentang mata dengan dia , sebrnanya Iera cuba nak lupakan dia
Tapi mustahil sebb dia satu kelas dengan Iera :) Bencila ~ Anyways Tadi kat dalam kelas kami main pusingkan Botol :) First wanni Amran Kena , Aku tanya soalan Kat dia

Aku : Siapa Cinta Pertama Kamu ?
Wanni : Capital A

Hah ~! Terkejut Iera masa tuh,Semua Kalih belah iera :) Diorang semua tahu, bahwa iera suka kat dia,
Tapi takpew iera ,Iera tak nak putuskn pershabatn sebab Capital A ,

Lepas Wanni , Iera pulak yang kena :) Diorang Tanya iera

Semua Girls : Weyh ADik,hang kena jawab dengan jujur . Hang suka dengan Siapa ?
AKU : aku suka dekad ex-couple aku 
Semua girls : Hang tipu
Aku : Betul la ,
Shila : Aku bilang sampai sepuluh,kalau hang tak mngaku . Aku panggil dia
Aku : Oke-II aku mngaku,aku suka Capital A 
Shila : kan senang Kalau mngaku

Time tuh ada lagi sorang kawan Aku , Minat kat dia
Dia Jeles,Aku akan cuba Lupakan dia :)