//Super Senget Punya Story


De'Owner


Annyeong Rilakkuma(s) . Welcome to my Pink World . I'm Ellysa Syahira , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Kamsahamnida .



Jom Nyanyi Sama-Sama




Credits


Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : Ellysa Syahira
Others:

----------------------------------------- Copyright© by Syahira Iera 2012
-----------------------------------------
Sayang hang
Hai Bloggers :)) Lama kan aku tak update status nieh .. Okay aku nak story sikit about my best friend
Nurul Noor Shahwanie Bt Badrisham dia kawan baik aku , sentiasa bersama aku . 
Dulu dia baik , pendiam , sekarang perangai dia dah berubah . sampai-sampai aku dah tak kenal diri 
dia lagi . . semenjak kau(wani)  couple dengan dia kau berubah sangat , kau dah tak rapat dengan dewis
D - Dayana
E - ellia
I - Iera
S - Syafiqah 
And sekarang kau nak tinggalkan Dewis .. Why ! , kenapa kau nak tinggalkan dewis
apa salah kiteorang ,, Tell me ! Please la wanie jngan tinggal kan kami . Kami Sayang hang :))